Dla naszego klienta – firmy z branży spożywczej – poszukujemy osoby na stanowisko:
EXPORT MANAGER
(home office)
Obowiązki:
- Bieżąca analiza rynku krajowego i zagranicznego oraz występujących na nim uwarunkowań
- Prowadzenie negocjacji handlowych po stronie krajowej, jak i zagranicznej
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Prowadzenie kontraktów od momentu negocjacji ceny poprzez zawieranie kontraktów zakupu do kontraktów sprzedaży i nadzorowania płatności ze strony klientów
- Prowadzenie rozmów i rozliczeń w przypadku zaistniałych reklamacji, sprzecznych sytuacji
Wymagania:
- Min. 2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży mięsnej lub pochodnej
- Znajomość branży drobiarskiej – mile widziane
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – wymóg konieczny
- Znajomość języka francuskiego – mile widziane
- Znajomość innych języków obcych będzie atutem
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjno- handlowe
- Prawo jazdy kat. B
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i ustalania priorytetów
- Samodzielność i konsekwencja w dążeniu do realizacji celów
Klient oferuje:
- Niezbędne narzędzia pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Dużą samodzielność i pracę pełną wyzwań